Ayyyseeeeeee canım benim iki tanıdığım doğum için gitti ikiside eşine gizlice mesaj atıp imza verip çıktılar sancı odası falan bir odadaymış bide bilgi doğum yapınca veriliyormuş mesela doğumun 8 saat sürdü o süre boyunca ailen senden haber alamıyor ben aciline çok gittim iyi kişilerlede kötü kişilerlede çok karşılaştım ama beykozda doktorum çok iyiydi bir muayene 15 dk sürüyordu herşeyi ayrıntısıyla anlatıyordu doguma gittim herkesin sancı odası farklı kocaman bir oda içinde duşu tuvaleti yatagı ve doğum çatalı var her yönüyle aileme haber vermişler doğuma bir saat kaldı doğum oluyor doğum gerçekleşti o sıra olanlar paylaşılmış ebelerin bir haricinde hepsi mükemmel insanlar ve boş bi hastane yani eger gidebilirsen gerçekten ben çok memnun kaldım