Rukiyoloji 6 haziranda doğum yapacak annelerim hepimiz birbirimize iyi dileklerde bulunalım istedim. Hepimiz bebeklerimizle birlikte sağlıklı bir şekilde çıkalım doğumdan inşallah ❤️🙏🥰
Gorkemm Rukiyoloji ayy benimki de 7 Haziran gel kontrol edelim detaylı ultrason kağıtlarını filan da getir dediler inşallah yatış yapılıp başlatılır 41 doluyor artık
Ezgi07102021 Benimde 6 Haziran sabah 07.00 cok heycanliyim…hepimiz sag salim kavusalim bebeklerimize insallah 🥰🙏🥰
Rukiyoloji Ezgi07102021 benim de saat 8 de gel yatışın yapılsın dedi öğlene kalmadan inşallah kucağımıza alırız ikimizde sağ salim Allah yardımcımız olsun kaçıncı doğumun
Portakalkabugu1453 Ezgi07102021 Rukiyoloji bende aynı saat 8 de yatısım yapılacak nasipse hafta ve günümüzde aynıymıs 🥰
Zuzu04 Benimde 7:30 da yatışım yapılacak herkese hayırlı doğumlar şimdiden sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 39+2 olduk bu arada
Portakalkabugu1453 Zuzu04 geçmiş olsun hemen kavuşursun inşallah miniğine..dogurdum bende uyuyor yanımds🥰😘
Rukiyoloji Portakalkabugu1453 bende doğurdum 2 gün bitti bugün oğlumu emziriyorumm 🥰🥰❤️ çok şükürler olsun ikimizde sağ salim kucağımıza aldık bebeklerimizi❤️💜