Kızlar sorum şu. Saçlarım siyah ve ben güzel bir tonda kızıl istiyorum bayadır hani yıllar boyu tarzım olucak bir şekilde istiyorum. Öyle hemen heri siyah yapmam yani doğumdan önce boyatmak istiyorum. Doktoruma daha gitmedim gidince sorucam zaten doktoruna sor demeden ben diyim. Sorum da şu, aramızda boyatan oldu mu açıcı normal boya vs fark etmez. Merak ediyorum sadece bu arada 21 haftalığım 💁🏻