Arkadaşlar merhaba ben 6+6 haftalık hamileyim Rahmin orada kanama alanı olduğu için progestan kullanıyorum doktorum düşük riski var demişti bugün afedersiniz lavaboya giderken su boşaldığını hissettim dönerken tekrar oldu renk ve koku yok neden olabilir aranızda böyle olup sağlıklı gebelik geçiren varmı korkuyorum lütfen yardımcı olun 🙏🏻😔