Sabah kalktığımda bir şeyim yoktu Öğlen saat 2 gibi kasıklarıma özellikle sağ kasığıma ve altıma bıçak saplanmaya başladı. 1 saat kadar sürdü Acile gittik İdrar testi yapıldı enfeksiyon için. Temiz çıktı 🙏🏻 Ultrasonla da doktor 2 dakika baktı bir şey yok dedi. Şuan sabahki kadar değil ama halâ batma var sağ kasığımda. Sizce sebebi nedir?