Kbr999 Arkadaşlar merhaba 11+3 günlük hamileyim bu hafta kontrolümde doktorum plasentanın biraz asagida rahme yakın olduğunu söyledi duzelebilir takip edicez dedi sizce bu durum düzelir mi ne yapmalıyım sizce çok üzgünüm