Annesininportakali53 Eslemim34 kuzum bende tesetturluyum en son 5 yıl önce ombre yaptirmistim tabiki gitti şimdi doğal saçım ve tesettürlü olduğum için hiç boyatmayi düşünmedim ama nedense hamilelikte bir boyatma isteği geldiki sorma ben tamamen boyatmak istiyorum ama korkuyorum cesaret edemiyorum 14 haftalik hamileyim bende burda bekleyim bakalım yorumlar ne olacak
Eylul2019 Eslemim34 dog boya diye birsey yok sakin dog boyayla boyayacgm falan diyr dusunmeyn.hepsinde kimyasal var.ve doktorum bana riske atmaya ne gerek var 9 ay sabret demisti.bisey olursa vicdan azabi cekmekten iyidir demisti.
melina2020 Eslemim34 Ben hep boyadım evde kendim ama krem boya olanını kullandım ve kullanıyorum amonyak içermeyen boya hiç bir zararı yok
Dlr48 Yani bazı kimyasal olmayan sözde doğal bıyalar var zararı olmaz diyorlar ama sonucta sacınıza surulunce keskin kokuları olur bıylaeın ıcınize cekeceksiniz dısarda buruerde boyattırmakta fayda var tabi hiç boyattırmamak bence daha iyi ama 😝
Sssl Mrb ben doğum yaptm bebeğim şuan 2.5 aylık…ve hamile iken Dr danistim 16.haftadan sonra organik ile boyayabilirsin dedi…iki kez yapt ayrı zamanlarda ama ben düz boya yaptım..düz organik boya siyah…
Eslemim34 melina2020 Tesettürlüyüm ben marketler De satılan boyalar var uçlarını sadece boyamak istiyorum evde ama biraz da korkuyorum 😬 doktora da kim bilir ne zaman gidicm rendevu bulamıyorum 35+5😬 haftalığım