127383 Kizlar 34haftalik oldum ama ayak bileklerim cok şiş, yol yürüsem daha mı kötü olur Hamilelikte 26kilo aldim bu arada🙄
Grayworldinsideme 127383 ben de 32.haftama riyorum. Benim de şiş. Üstelik bastırınca içe çöküyor. Şaşkınım. Bu kadar ödem beklemiyordum
DilaraArslan07 127383 benimde öyle hayatım davul gibi bol bol yürü 23 kilo aldım bende valla tuzlu buzlu su yap ayaklarını asla çekme böyle aciycak ama çekme sonra o kadar rahatliosun ki anlatamam doktorum bide asla tuz yok ayaklar hep yukarda olacak sabit kalma dedi
127383 DilaraArslan07 yatamiyorum ki uzandığımda, ayaklarimi hep koltuktan asagi sarkıtarak otuuryom ya
Merve6334 127383 canım sıfır tuz sıfır yemekler salata çorba herşey dahil benim de öyleydi 10 gündür o kadar rahatım ki hiç şişmiyorum sıfır tuz bol su mis gibi
127383 Ozge806 Allah yardımcımız olsun kuzum yürüyorum ya ayaklarimin tabanları yanıyor böyle, 39ayakkabi numaramdi 41e döndüm. Yerlik giymeye başladım nasil olacak bilmiyorum ayak bileklerim, ayaklarimin üstü balon gbi🙄
Bhr21 127383 valla canım bende 35. Haftamdayim 2 haftadır aşırı hiç dinmeyen odemim var ayaklarımda alt tabi ve üstü çok şişiyor yürüyorum de faydası yok hatta çok yürüdükce şistigimi fark ettim
127383 Bhr21 gecmis olsun kuzum ya seni cok iyi anliyorum ayni durum bnde de var ayakta durdukca daha da şişiyor bakayim bu hafta doktora söyleyecem gittiğimde