FatmaNur_27 Kızlar merhaba 36+1 haftalık hamileyim geçen ay tartildigımda 68 kiloydum bu gün tardildim 65 kiloyum yememe dikkat ediyorum neden böyle oldu ki normal mi son ayında zayıflayan varmı bol yürüyüş yapıyorum ondan mı acaba 🤔🤔🤔
Tucesrt FatmaNur_27 31. Haftadayim 7 kilo verdim em başından beri ama çocugumda hiç gerilik yok kilosu gayet iyi o yüzden kötü düşünme 😊
mmiross Doğum yaklaşınca bağırsaklar rahatladıgı için zayıflamak normalmiş bebek alıyorsa sıkıntı yok bencr biz zaten yeterince şişiyoruz😅😅
mmiross mmiross stres yapmayın bence ödeminiz de azalmış olabilir, güzel sonuclar alırsınız inşallah 🙏💐
Ysgl26 Ben de 2 kilo vermişim canım..hem sıcaklardan çok su içiyorum hem de ishalim bitmiyo afedersin ondan sanırım
FatmaNur_27 mmiross inşallah canım bebeğim in kilosunu öğrensem rahatlarim benim için çok da problem değil kendi kilo vermem