Mucizem_00 Kızlar ben yüzüme tonik krem falan sürüyorm hamilelik öncesi ama cilt emdiği için tereddütte kalıyorum ama tonik öyle duruyor yeni aldım bakım yapmak istiyorm yüzüme sizce kullansam olur mu
1995_ Mucizem_00 bence bı sorun olmaz Canım bende sivilce kremi falan kullanıyorum ama istersen doktoruna sor yinede için rahats etsin
uraz_ve_annesi- Mucizem_00 doktorum parabensiz ve doğal, içerik olan bütün ürünlerini kullanabilirsin dedi bana
[silindi] Mucizem_00 canım deriden emilme oranları o kadar düşük ki o da kana karışıp bebeğe gidecek de falan filan. Retinol gibi yasak bazı maddeler var onun dışında 3 ayı doldurduktan sonra rahatça kullanabilirsiniz
Deletedmom727272 Mucizem_00 gülsuyu kullanın bana çok iyi geldi bi de fısfıslı versiyonunu buzdolabına attım sıcak basınca elime koluma missss
Cano13 [silindi] Bende hamile kalmadan bir ay once yuzume sadece 4-5 defaa acnelyse krem kulanmistim suan korkuyorum genede bebek e bsiey olur die bu arada 37 haftalik im
[silindi] Cano13 kuzum ben de kullanıyordum zaten gebelikten 1 ay önce bırakın diyorlar yeterli olur üzülme