Melikeex Arz111 benimde oyle kuzum bende 33+2 deyim ayakta 5 dk dan fazla kalınca oluyo oyle olunca uzan biraz gecınce tekrar devam et isine yalancı sancı sanırım rahim kendını doguma hazırlıyo
Bet7408 Arz111 33+4 aynı durumdayım Ara ara gelen kısık ağrısı sabahları uyandığımda bacak ağrısı bel ağrısı
Yanne Arz111 bende de oluyor sürekli ayakta yada oturursam direk sok tarafım batıyoe ağrıyor uzanmam gerekiyor uzanınca geçiyor şükür 🥲
Arz111 Bet7408 bende 2 trimester kadar iyiydi agrim falan olmuyordu . Kendi kendime soyluyordum ne kadar rahat. Ama simdiki durum cok cok zor