18 haftalık hamileyim idrar yolumda enfeksiyon cıktı . Cok ciddi baş dönmesi göz kararmasj yasıyorum kaç gündür dün acile gittm cefaks 500 ve monural şase yazdı doktor . Antibiyotik oldugu için tereddüt ettm bebeğime zararı olur mu hamile iken bu ilaçları kullananlar var mı