earwen Hello kızlar, doğum öncesinde goğüslerim hassaslaşmaya başladı. Sanırım süt hazırlıkları. Bu sürede şunu sür, mutlaka şunu yap dediğiniz şeyler neler? .
Eda05 earwen ben gebe kaldımm kalalı susam yağı kullanıyorum göğüs uclarımı cok uyarmadan her akşam sürüyorum suan 25+5 günlük ve gayet faydasını gördüm hassasiyetim hafifledi
Ezel1323 earwen bende besinci aydaym ama göğüs uclarim çok hassaslasti. Bı arkadaş son ay zeytinyağı sürdüm hep demişti. İlk gebeligimde lansinoh sürmüştüm bende son ay.
earwen Ezel1323 ben şimdi evde kantoron bulup sürdüm ama inanılmaz kaşıntı vardı geçmedi. Zeytinyağı ve lansinoh da deneyeceğim