nazeli21 Hanımlar 2’li tarama testi haftamıza geldik. Kan ve ultrasona ile bakılan bir test olsa bile yine de kaygılıyım. Gerek var mı karar veremedim. Sizce ne yapmalı? Teşekkürler.