Canlar öncelikle selamlarrrr. Ben önümüzdeki ay Allah nasip ederse Türkiye’ye gideceğim. Şimdi soru şu: Türkiye’de sigortam yok. Özel hastanelerde ücret hep aynı mı yoksa ben sigortasızım diye daha mı fazla olur?🤔 Yıllar önce bir dönem Türkiye’de okudum da o zaman sigortam vardı Türkiye’de 😂 şimdi emin olamadım pek. Bilgisi olan var mı?🤔