Cerennnn5858 Kızlar 1 hafta once beta 29 la hamıle oldugumu ogrendım adet gunumde 36 29 25 şeklinde gitti değerler Dün kan verdim 46.8 cıktı bugün aşırı bel agrım oldu acile gittim kadın dogum doktoru vardı gene kan verdim değerim sımdı cıktı 59.9 olmuş
Serraee Cerennnn5858 canım ben de dış gebelik yaşadım belimin sol tarafına agrı girmişti doktor dış gebelikten olabilecegini söyledi sen en iyisi bir fakülte hastanesine git detaylı bakılsın herseyine tehlikeli de olabiliyor asla korkutmak istemem benim tehlikeli bir yerde degildi ama erken müdahale her zaman önemlidir
Cerennnn5858 Sersel_15 kimyasal olsa değer düşmezmi doktorum dış gebeliğe dair bulgu goremıyorum dedi. Ama değerde yükseliyo bu değerlerde dıs gebelik anlasılmazmıs
Alyadua1009 Cerennnn5858 kuzum kimyasalda kahverengi lekelenme olmuyor dış gebelikte oluyor cnkü kimyasalda kanama değer sıfırlanınca başlıyor senin değerin şıan 59 sa ve lekelenme varsa üzgünüm ama dış gebelik gibi gözüküyor
Sersel_15 Benim kahverengi akıntı gelmişti doktor dış gebelikten şüphelendi ama şükür çıkmadı bence de bi doktora görün ben salı günü rahim filmi çekilecem bakalım inşallah kötü bir şey çıkmaz