Eminedilanim hiç bulantım kusma olmadı 41. Hafta dogum yaptım cinsiyeti kızdı 🤭
Sadece bende iştahsızlık oldu 4 ay. Onda da yiyebileceğin seyleri tükettim.
Özellikle peynir zeytin muz ceviz fındık bol yeşillik salata hep bunları yedim 4 ay boyunca 😄🤭 sonra normale döndüm.
Ama değerlerim hep iyi cıktı cok ilaç kullanmadım ben