merve1211 hadi ya😇 ben çok korkuyorum çünkü etrafımda heeerkes istisnasız diyoki suni sancı bebeği riske atıyo bebek strese giriyo sezaryenle sonuçlanması çok yüksek ihtimal falan bende çok korkuyorum bu yüzden , 1 haftadır sancı ağrı çekiyorum zaten ama açılmam 1 cm di 2 gün önce o yüzden eve yolladılar şimdi giderim 2cm falandır yine yollarlar diye düşünüyorum ve artık ağrı sancı çekmekten gerçekten halim kalmadı… acaba suni istesem mi diyorum ama bebek konusu beni aşırı korkuttu vicdan azabı çeker miyim bişiy olursa diyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Çok karışık düşüncelerdeyim acaba suniyle doğurabilir miyim diye