Verasmommm _Merve__ a _Merve__ valla etlik lokman hekimi kimse önermedi bana ben etlikte oturuyorum ilk önce oraya sordum 10 bin üstü doğum paketi için istediler. Aralık ayında. Çoğu tahlil paralı riskli bir durum halinde cihaz yoksa devlete yönlendiriyor. Ve sadece doğum parasıyla kalmıyorsun yani. Aynı zamanda doğum rahatlığı odaları konusunda da bir tanıdığım tek kişilik odada kaldığını ancak refakatçi yatacağı yer ve yatak arasında geçecek kadar yer bile yoktu çok dardı devlette yapsam daha ilgili olurlardı doktorum zaten doğumuma bile girmedi dedi ancak sincan lokman hekimi de herkes çok övüyor
Edayslm Asdfka_1 nası doktor ben iradeye gittim asırı rahat bi hoca herşeyi sora sora söylüyor sevmedim acıkcası
_Merve__ Asdfka_1 Elif terziye de gittim 1 kere genelde onu oneriyolar. Fakat aşırı çok hastası var, yeteri kadar vakit ayıramıyor. Hızlı hızlı konuşup hemen çıkarmıştı beni o yüzden istemedim
Asdfka_1 Edayslm mükemmel bir doktor . Abla anne gibi. Ablacım annecim diye konuşarak sen sormadan herşeyi anlatıyor 🥰
_Merve__ Edayslm evet rahat bi kadın, benim aradığımda oydu. Rahat biri olsun ki benide rahatlatsin. Ben her gidişimde bebeğimi gördüm hatta doktor benimle konusurken cinsiyetini kendim gördüm. Net olmasa farkedemezdim
_Merve__ Asdfka_1 evet ona giden arkadasimda bana öyle anlatmıştı. Çok hastası olunca vazgeçtim ondan
_Merve__ Verasmommm ben 30. Haftadayim, hiçbir tahlil tetkik için ekstra para odemedik. Bugün hastanede odalara baktık evet çok büyük geniş bir oda değil fakat kötü de değil. Ayrıca hangi doktor takibini yapıyorsa doğumunada o giriyor, anlaşma böyle.