Gercekten ilk iliski gozumuzde buyuttugumuz gibi degil.ben 4 senenin ardindan ılişkiye girmisiz anlamadn bile. Gunluk pede leke gibi kan geldi sadece. Sonra doktor kontrolunde anladik acildigini. Ve cok mutlu oldum. Yillarca yapamadigim sey bu muymus dedim. Akisina birakin ve sevdiginiz adamla sadece tadini cikarmaya bakin (: