Bet7408 benim çevremde normal doğum yapanda cok sezeryan doğum yapanda benim canim cok tatlıdır bunu bilen herkes bana normal doğum yap diyor aslinda sanilanin aksine normal doğum cok daha konforlu bir doğum sekli. Ben o yuzden zorunlu olmadıkça sezeryani hic dusunmuyorum .