Oze1982 bulantı olması bir şeyin göstergesi değil ki . Benimde belirtilerim gitti 10. Haftada tek fark rahatlamış oldum. İnternette çok fazla belirtim gitti bebeğimi kaybettim başlığı var ancak onlara bakmayın doktorunuzu baz alın. O dönem insan kendini çok dinliyor ve ağrısı olsa da olmasada aynı şeyleri düşünüyor. Belirti bir şeyin göstergesi olmadığı gibi vücut ne kadar hızlı adapte olursa belirti o kadar az olabiliyor bünyeyle alakalı bunu bana doktorum anlatmıştı o dönem. Şöyle söyleyeyim bıçak kesiği gibi ağrıyan ve şişmiş memem bir günde sönmüştü şuan doğuma 1.5 ay var hala aynı o zaman tedirgin olmuştum 🤷🏻♀️ Kendinizi dinlemeyin :)