merve1211 39+1 haftalığız.Gece sabaha kadar 15-20 dakikada bir kasılma yaşadım. Kasılma esnasında çok az ağrı hissettim. Şu an kasılmalar düzenli değil. Sancı olmadan kasılma ile doğum başlar mı?
Gulsum-crk26 merve1211 canım bende hep oluyor hatta bazen 5 dk 1 kasılıyor çocuk toplanıyor 3 cm açıklığım var 35 haftadan beri 37+1 oldum hala gelen giden yok sanmıyorum şiddetli sancı olmalı bence doğum başladığında 😊
Asil_hatun merve1211 başlamak üzere diyebiliriz canm akşama kadar şiddetini arttırması lazım hazırlan bence yavaş yavas
merve1211 Bende de 37 haftadan beri 1 cm açıklık var nişanım geldi hatta 4-5 gün sürdü gelmesi. Çok yoruldum artık gelsin istiyorum 😔
Nur123aa merve1211 ayy 😄 sizde benim gibi bende başladım günde 10 tane zor çekiyorum sonra yukarı kalkamıyorum kal geliyor 😄
merve1211 Nur123aa yürüyüşe çıkıyorum hemen her yerim acımaya başlıyor istesem de yürüyemiyorum squat desen hak getire 😂
merve1211 Gulsum-crk26 ben bir kez yaşadım nişan geldikten sonra ama tedirgin oldum enfeksiyon açısından
Askiletotomsu Gulsum-crk26 eşiniz ve siz duş alıp ilişkiye girerseniz bişey olmaz Onsevisme mutlaka olsun
Bicicek_bibocek Gulsum-crk26 benim nişan geleli bir hafta oldu ,doktor ilişki yok enfeksiyon riski oluşturmayalm dedi
merve1211 Asil_hatun Aşırı Bir ağrı yok işte o düşündürüyor beni. Sadece kasılma ve ona bağlı hafif ağrılar 😔 onlar da düzenli değil şu an 😔
Askiletotomsu Gulsum-crk26 çok etkisi olduğunu söylüyor doktorlar 🤭 Hem lohusalık döneminde girip kırk gün hasretlik çekmeden oncesinde güzel olur eşiniz ve sizin için