Bukiiiiiiii Kizlar 27 haftalik gebeyim bugun yanlislikla ters yuruyen merdiven varya inun merdivensiz hali olana bindim 2 adim attim dogal olarak biraz zorlandim hafif kasigim agridi gecti suan ama cok korktum bebegim sukur haraket edior ama korktum bir sey olmamistir dimi olsaydi haraket etmezdi dimi fsrk etmedim dalmışım salakligim benim 😢😢😢
csmaknc Bukiiiiiiii bişey olmaz inşallah canım bende 28. Mi 29 mu hatırlamıyotum eğimli bir yerden yürürken ayağım kaymıştım sırt üstü düşecekken çok zor toparladım kendimi o an ağrım oldu azıcık sonra geçti çok şükür
Deletedmom727271 Canım yanlış anlaşılmak istemem ama diğer postlarını bildiğim için söylüyorum kırmak gibi bir amacım asla yok. Bu kadar evham senin için iyi değil. Akışına bırakmayı dene biraz daha, hamileliğini kendine zehir ediyorsun böyle 😊
Bukiiiiiiii Deletedmom727271 Ahh kuzum cok evham panik atak bi yandan kasildim ters merdiven ya adim atarken zorlandim korktum biraz 😢🙏
mylittlebabym Ne olabilir ki canım benim ufak bir sarsılma ile, merdivenden yuvarlanmış gibi paniklemissin :) evde de başına öyle bir şey gelebilir ufak tefek şeylerden bir şey olmaz bebek kırk kat altinda korumalı bir şekilde merak etme.
Bukiiiiiiii mylittlebabym Sagolun Allah razi olsun korktum ilk gebeligim birde rabbim bebekleirmizimi korusun insallah 🙏😢
Deletedmom727271 Bukiiiiiiii Anlayabiliyorum ama dediğim gibi akışına bırak biraz daha. Psikolojik olarak kendinide kötü etkiliyorsun. Doğumuna da daha var bu kadar evham, stres iyi değil. Tadını çıkarmaya bak, herşeyden birşey olur mu diye sürekli düşünürsen işin içinden çıkamazsın.
Mehtapca06 Sende sürekli birseylere evham yapıyorsun kuzun bence senin bebegin en büyük aldigi hasar anne karnındaki ona yansıyan stres azıcık relax olmayi dene sürekli evhamlarinla kötüyü çağırma.