MaryVenus Merhaba kizlar, doktorum 37. hafta itibariyle cati muayenesi tavsiye ediyor. Yarin 37 ye giriyoruz. Daha once yaptiranlar tecrubelerini paylasabilir mi rica etsem.
Mutluhatun MaryVenus 35. Haftada yaptırdım çok basit üstüne düşünmenizin bile gereksiz olduğu kadar kısa süren bir durum Ben hiçbir şey hissetmedim
Bet7408 Mutluhatun nasıl bir işlem parmakla mı bakılıyor acab benimde 3 hafta var çatı muayenesi olmama ama aklımdan çıkaramıyorum korkuyorum
moonstone Bacaklarını kasmadığın sürece asla acımayan bişey kasarsan acıyor rahat bırakman lazım kendini
Kvsr857 Ben de dün oldm. Olcagini bilmiyordum. Bilseydim ben de stresle giderdim ama böyle daha iyi oldu. Anlık bişi kesinlikle , hiç zor ve düşünülecek bir konu değil.
Birkuzucukbeklerken MaryVenus ben 38. Haftamda yaptirdim kizimda korkacak hic bisey yok kendini kasma göz açıp kapayıncaya kadar bitiyor kendini sıkarsan acı hissedebilirsin onun haricinde acı felan olmuyor doktor eldiven giyiyor jel de sürüyor zaten hic korkma yani