Benim postumdu arkadaşlar ben salı günü doğum yaptım 2020 de kızım doğmuştu o zaman uyusturmuslardi ama bunda uyusturmadilar doktor yasaklandığıni bı kaç kişinin alerjisi çıkmış sorun olmuş o yüzden yasaklanmış hadda doktorum çok iyi birisiydi benim içinde hiç kolay değil canlı birini dikmek hiç onaylamadm uyusturmayi yasaklamalar ini falan demişti ama korkmayın dikis o sancidan sonra hiç bişey geliyor