_merve_ky Kizlar yarın sezeryen olacağım. Sezeryenden sonra korse ya da bazıları bezle sarmayi da öneriyor. Siz neler yaptınız. Nasıl rahat olur
Deletedmom623737 _merve_ky ben kancalı olandan aldım 3 ay oldu dogum yapalı tüm ödem doğum kilosunu felan verdikten sonra aldım korseyi alt göbek gitsin diye 😅😅
_merve_ky Deletedmom623737 anladım yani hastanede herhangi bir şey yapmaya gerek yok dimi. Bele destek olması icin