Merve234 Arkadaşlar doğuma az bir sürem kaldı. Emzirme konusunda tecrübesizim ilk hamileliğim. Emzirme yastığı kullanışlı mi alınmalı mı sizce.
Deletedmom623737 Merve234 alınmalı bence hem emzirme yastığı olarak kullanıyorum hemde destek minderi olarak kullanıyorum
iremss Merve234 ben sezaryen oldum işime yaramıştı bi de sonra bebeği destekli oturtmaya yarıyo kullanırsn bütçe varsa al
Sehrbnon12 Merve234 bende hamile yastıgı alıcam da emzirme yastıgı olarak da kullanılabiliyormuş öyle gördüm
zeytinkiz Merve234 ayyyy cok gereksiz ben almadım. Boyun yastogı vardı onu kullandım cokda işimi gördü 🤭
zeytinkiz Merve234 hahahah o zaman al oturmaya falan kullanan oluyormus 🤭 ben evdeki yastıkları kullanmıştım
Sehrbnon12 Merve234 ama sırtını falan veriyordu kadın önüde kucagına alıp bebek emziriyordu ondan herhalde iyi olur dedim
Ecoli28 Bence doğumdan sonra alın , ben öncesinde aldım ama sezeryan sonrası göbeğim var biraz ve kullanamıyorum şuan , normal yastıkla denersiniz yapabiliyorsanız, alırsınız