dnz_dnz uraz_ve_annesi- lansinoh aldım yavaş akışlı olanlardan. Avent de çok tavsiye ediyorlar. Ben pompa lansinoh olduğu için aynı olsun dedim
Nuraslanklc uraz_ve_annesi- başta yaramazsa işe 6. Aydan sonra yarar yani emzik biberon ihtiyaç bence misal ilk zamanlar sütünüz fazla olduğunda onları sağıp saklayacaksınız sonra biberonla vereceksiniz bebek için biberon olması gerekiyor diye düşünüyorum