-zlhzynp- Merhaba bayanlar.. hamileliğin 11. Haftasındayım. Bugün göğüslerimin ilk haftalara göre biraz daha indiğini gördüm. Sizce bu normal mi? Hamilelikte göğüsler kaçıncı haftada inmeye başlar ?
BabyB -zlhzynp- 10+5 teyim benimde 2 gündür ağrım ve şişliğim azaldı hatta endişeleniyorum ara ara normal mi acaba diye 🤔