benimmdunyamm Ben 6 aydır evliyimm 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim ve yumurtlamadan sonra bir çok belirtim vardı (Acayip bir ateş basması meme uçlarım özellikle,karnımın altında şişkinlik hissi,baş ağrısı,beyaz sulu akıntı,tek taraflı kasık ağrısı,bel ağrısı,meme uçlarımda damarlar çıktı ilk defa ve 3 4 tane beyaz tomurcuklar çıkmıştı) adetime 4 gün kala test yapmıştım silik çizgi çıktı ama sevincim çok uzun sürmedi beta 22 den sonra düşük oldu5 hafta bile olmadan adet olarak düşürdüm bebeğimi.Sonraki ay şişkinlik hissi hissettim ama ne sıcaklık ne bel ağrısı vardı o şişkinlikten dolayı hamileyim sandım ilişkiye girmedim halbuki geç yumurtlamışım kimyasaldan sonra olan bir şeymiş neyse hamile değildim tabi ama bu ay yumurtlamadan sonra sıcak basması bel ağrısı karnımın altında şişkinlik varrr ama memelerimde sıcaklıktan başka bir şey yok adetim 2 gün var merakla bekliyorum 🥹 2 gün önce test yaptım negatif çıktı kimyasal gebeliğimde silikte olsa çıkmıştı hamile değil miyim acaba