Merveofs Birkaç gündür 3-4 tane bir şey attı sırayla. Minik minik atıp büyüyorlar kıyafet falan değince acı oluyor. Siğil mi çıban mı anlayamıyorum ne olduğunu. Yaşayan var mı kötü bir durum mu ne yapabilirim?
Pyrz_07 Merveofs kadın doğumcuya görünün teşhis koyulsun siğil veya genatal uçuk olabilir önemli bişe bunlardan birisi varsa normal doğum yapamıyorsunuz zorunlu sezeryana dönüyor
Ervaannesi Merveofs kadın doğumcu sanırım kendi bakmaz jinekolojiye yönlendirir diye düşünüyorum tabi devletse. Özeldeki bakar
Tasbebek Merveofs eline pütür pütür mü yoksa sivilce gibi mi geliyor? Çıban olsa üç dört tane olmazdı diye düşünüyorum kadın doğum sadece alttan alet edevatsız muayene ile anlıyor bende geçen gün muayene oldum daha geciktirme siğiller tehlikeli olabiliyor
Merveofs ipekveatlas ay kafam çok karıştı ya ne yapsam bilemedim.. kadın doğum mu bakar dahiliye mi? Çünkü siğilse sıkıntı yarattığı durumlar olabiliyormuş en iyisi doktora görünmek sanırım
Merveofs Tasbebek biri sivilce gibi biri sanki iki sivilce birleşmiş büyüyor gibi yani iki tepecigi var diğerleri de minik daha yeni çıkıyor
Tasbebek Merveofs dediğim gibi birden fazlaysa dişil olma ihtimali yüksek doktora görünmende fayda var internetten görsellere bakabilirsin
Tasbebek Merveofs aynen baktır canım zaten zor olmuyor çatalda bakıyor ama zorlamadan iç ve dış dudakları inceliyor sadece eliyle inşallah sivilce vs bi şeydir 🙏🏻