Svlyk ben de 20 mayısta sezaryen doğum yaptım bir kaç gün hiç sütüm yok denecek kadar azdı şimdilerde arttı çok şükür. İncir hoşafı, bulgur, kuru soğan, bol su tüket. Bana sorarsan sen uyguluyormusun bunları diye bol su dışında özellikle yapıp yediğim bişey yok☺️