2 ayım kaldıı doğum tarihimizi 3 ağustosa verdi doktorumuz. Kasıklarıma çok baskı yapıyor çok haraketli uykularım haram haraket edemiyorum. Her ağrımda endişe de duyuyorum. Ne olduğunda doktora gitmeliyim. Ayın 14 ünde gel dedi fakat içim rahat etsin diye gitsem mi. Sizler neler yaşıyorsunuz gün içinde? 😭💜💜💜