23+5 Oldum Dogurdum.Tup bebekle 11 yildan,sonra 18.haftamda riskli gebeligim başladı ve 18.haftamdan bugune kadar hastanede yatiyordum benim sorunum ikiz kizlarımdan birinin sıvı azalmasiydi ve benim kanımdaki enfeksiyonun hic dusmemesiydi crp hep 9 ustuydu ondan hep serum antibiyotik aliyordum işe yaradimi evet baya yaradı o serumlar antibiyotikler ve dun aksam asiri kasiklarımda ara ara gidip gelen hic bitmeyen kramplarım oldu sanki suni sanci almisim gibi hastaneyi sancilarimla yikiyordum cunku dayanilcak gibi degildi doktorumu aradilar hemen geldi alttan baktı kordon elime geldi acil ameliyat dedi suyu biten kizimin kordonu kopmuş ve beni hemen hazirladilar sancilarimdan duramiyorum ama adet sancisindan kat kat kattt fazlası kasiklarim belim kopucak gibiydi halâ etkisindeyim ameliyathaneye indim imza falan attım damar yolum acildi spinal oldum ben bebek delisiyim ama dogumdaanda ödü kopan biriydim hamile kaldgmın basindan bugune kadar hep dusunurdum nasil yapcm nasl dogurcam nasil ameliyat olcam ya tansiyonum cikarsa ya duserse ya kalbim durursa ya ameliyat sirasinda doktorum fenalasirsa ya masada kalirsam ya spinal ignede uyusmazsam vs vs.anestezi doktorum geldi kendini kasma hic bisey anlamadan gecicek dedi kendimi kasmadım ama hic hissetmedim diyenleride cidden anlamiyorum ben berbat hissettim ama anlik oda igne ilk girerken kemigimi kirildi hissettim hemen yatirdilar hemen uzandım sonda takildi uyustuktan sonra taktilar o hissedilmiyo ustun acik oluyo bacaklarin acik oluyo takiyolar.uzandım kestiklerini hic anlamadim ama deprem oluyor gibi sallandim ve ikisi cikarkende hssettim hatta bagirdim hocam kalbim sıkıştı nefessiz kaldim diye bagirdim sakin ol melek cok az kaldi dedi susuz kalan kizimin yani ADA’Mın kordonu kopmuş o yuzden hayata tutunamadı ölü dogdu ama MİNAM Çok saglikliydi 895 gr dogdu cocuk doktoru ona cok olumlu bakti haftasina gore kilosu cok iyi dedi Yuruyusumu yaptim gazimi cikarttim ilk kalkisim zordu evet ama hep kendim kalktim kizimin yaninada gittm kapkara sacları var😍cok ama cok guzeldi benim kizim😍insallah saglikla kucagima alirım🥰🤲🧿