Elifffff1 32 hafralık kız bebeğe hamileyim. Doktorum 4 hafta ilerde ve iri bebek olduğunu söylüyor. Böyle olan var mı? Erken doğum olur mu sizce olursa en erken kaçıncı hafta da doğar sizce
_akalin3 Elifffff1 maşAllah 🧿 iri diye belki rahmini acmaya yardımcı olur ama gene cok erken dogmaz eger ilk gebelikse gene ortalama 38 bulur bence