Eslem_1 hayır devlet hastanelerinde diyetisyen,psikolog gibi birimlere direkt olarak randevu verilmiyor diye biliyorum. 3-4 farklı devlet hastanesinde çalıştım hepsinde dediğim gibiydi. Mesela diyetisyenle görüşmek isteyen önce dahiliyeye gidip yönlendiriliyor veya psikoloğa gitmek isteyen önce psikiyatriye gidip yönlendiriliyor 😊