Annesininportakali53 YeniGebe96 hiç yaptırmadım yaptırmam da çünkü saçma geliyor ultrason fotosuna göre mi yorum yapıyor bilmiyorum yapsa bile inanan var mı onu da bilmiyorum bana saçma geliyor bana erkek dese örnek veriyorum ben yine inanmam gözlerimle görmemişim sonucta doktor değil ki bilsin biraz bekleyince zaten öğrenmiş olunacak paraya yazık verilen parayla bebis için ufak ama anlamlı hediyeler alınabilir 🥰
kckelf123 YeniGebe96 benim kini yanlış bildi üstüne engelledi yanlış diyince inanmayın ya saçma sapan şeyler hatta keşke boyle sayfaları el birliğiyle şikayet etsek. Merakımız yüzünden üzerimizden para kazanıyorlar
_yasemin_ Neye göre belirliyor ultrason fotoğrafına göre falan mı? Yani her türlü teoride 2 ihtimal var sonuç olarak ben bile bi teori atsam ortaya illaki ihtimal %50 olduğu için bir kısmı mutmain edebilirim ;) Fazla inanmayın bence teorilere 🙃
girl_boy_annesi Annesininportakali53 ben adım adım annelik diye bir sayfa var 2 arkadaşımın kini Bildi hemde birininkini sadece son adet tarihinden bildi bende tahmin yaptırdım benimkinide bilirse 3/3 olacak 🤲🏼
Annesininportakali53 girl_boy_annesi yüksek ihtimal cin takvimi veya kan yenileme benim arkadaşlarımın ki tuttu o şekilde ama bilemediklerini engelliyorlar arkadaşım bilemediniz dedi engelledi hemen yanı bilemiyorum tercih meselesi ben tercih etmem doktorun tahmin edemediğini nasıl biliyorlar sallasam %50 bilirim
girl_boy_annesi Annesininportakali53 kan yenileme olsa eşimin ve benim Doğum tarihimi isterdi Çin takvimi değil çünkü ona baktım kadının demesinden farklı bir cinsiyet söylüyor o engelleyende Melek boyacı 😂
Mom10_ Hayatta yapmam dediğim ne varsa hamile kalınca yaptım bu da onlardan biri parayı yatırdım baktı kız kesinlikle dedi oğlum olacak ☺️
Annesininportakali53 girl_boy_annesi bilmiyorum burda sizin dediğiniz sayfa içinde yorum yapan olmuatu bilemedi engelledi diye eski postalardan dediğim gibi tercih meselesi ultrasondan bakan oluyor gördüm ornek veriyorum 9 haftalik bir bebegin cinsiyetini merak edip ultrasonu başka birine atmam çünkü cinsiyetten çok o zaman bebegin sağlığı benim için daha önemli olur ama neredeyse 24 haftalik olup bebegin kendisini sakladığı için doktorlar emin olamadığı için o zaman danisilsa anlarım o bile bana saçma geliyor mesela şuan 14 haftalik hamileyim haftaya randevum görmesem bile önemli değil şuan cinsiyetten çok acaba iyi mi ne yapıyor diye düşünüyorum 🥰
girl_boy_annesi Mom10_ o bilmiyor bir kaç fenomene tahmin yapmış bilemedi keşke adım adım anneliğe sorsaydınız
Mom10_ girl_boy_annesi o an Kİ heyecanla baktırdım sonra pişman oldum zaten çünkü netleşmeden böyle şeyleri öğrenmek bana saçma geldi o an haksız da çıkmadım yanılınca.. bazı anneler kendini kaptırıyor değişince bi dünyaları yıkılıyor sinir oluyorum onlara sanki siparişle geliyor bebekler 🤦♀️16. Haftada doktor kesin erkek dedi kimseye söylemedik eşimle… detaylıda bakarız diye .. kan testinde çıkınca tamam artık dedim ☺️Detaylı ultrasonu beklerdim eğer kan testi yaptırmasaydım .. rabbim herkese bedenen zihnen sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🌸🌸
Mom10_ YeniGebe96 melek boyacı diye bir İnstagram sayfası canım .. eşimin benim doğum tarihini 8-12 haftalık bebek ultrason fotosu falan istedi ama bilemedi .. bilime inanalım arkadaşlar bilimden şaşmayalım 😁😁bana zaten farketmezdi ama o an yurt dışında imkanlar kısıtlı heyecan vs merakıma yenik düşmüştüm ☺️🌸🌸🌸
YeniGebe96 Hepiniz cok haklisiniz. Hamile kaldim ne yapmam dedimse yaptim. Sadeve merak cinsiyet ayirdigimdan asla degil. Dediginiz gibi bana da kesin konustu. Sonucu henuz bilmiyorum
Nur22Elif Yaptırmayın ya paranıza yazık. Zaten 13-14. Haftada doktorlar tahminde bulunmaya başlıyor. Ne olacak önce öğrenseniz? (Not:yeni nesil dolandırıcılık)