Gebelikte herkes yemeye içmeye dikkat eder çok bulantili geçirdiğimden ne bulsam yedim açıkçası. İlk gebeliğim 16+4 ve göğsümden süt geliyor. Şaşkınlık geçirdim doktoruma sordum gelmeside normal gelmemeside. Sadece şunu yapacağım doğumum Ekim sonuna denk geliyor Kasım başı gibu. Kiraz aticam buzluğa kayısı falan bolca hoşaf içerim dereotu hiç sevmem ama dereotu çok süt yapıyormuş onu denerim. Birde bulgur buğday çok yaparmış. Doktorum göğüs ucunla oynama erken doğum düşük olur dedi. Haklı da, doğum yaptığında hormonların hemen uyarıyo kendiliğinden geliyo seninde gelecektir. Hastaneye lohusa şerbeti ya da hoşaf goturebilirsin bolca içersin sütün olur. ,🥰