mrs_elisah Hayır yapmadım bu vakte kadar Abdülhamit Beyle devam ettim çokta memnun kaldım doğuda yeniden hamile kalırsam kesinlikle yine ona giderim, benim hamileliğim bu vakitlerde riskli hale geldiği için sürekli Van’a gitmem gerekiyordu o yüzden bende memlekete geldim burada doğum yapacağım inşallah