Bende dün kaset test yaptım ilk baktım sadece tek çizgiydi sonra biraz zaman geçince ikinci çizgiyi gördüm kuruma çizgisi mı acaba dedim suya tuttum çizgi kaybolmadı. Hamilelik yoksa naparsan yap kaç gün bekletirsen beklet ikinci çizgiyi göremezsin geçen ay test yaptım 2gun durdu hiç çizgi çıkmadı. Bu arada adetim geçeli bugün 6.gun rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah 🤲🤲 geç yumurtlama olunca öyle oluyor daha önce de aynı başıma geldi tecrübeliyim 😃