Serap02 Nstye girdim ve sancılarım çıktı. Sancılarımı hafifletmek kasılmalarımı önmelek için doktorum adalat tansiyon ilacı yazdı kullanıyorum erken doğumu ötelemek için. Bu durumu yaşayan varmı?
BarBeyzazer Ben 31 den beri kullanıyorum aynı şekilde sancılarım çıktı 35+5 oldum hala devam ediyorum