haticenurrr arkadaşlar son üç gün yaptığım ovülasyon testi yumurtlama olmuş mu yoksa olacak mı anlayamadım
Fatmaztrk haticenurrr olmaya doğru yol alıyor gibi çizgilerin ikisininde tamamen koyu renk olması lazım yumurtlama gününde
Rukiye24 haticenurrr değerlendir canım bu günü bnm de bu kadar koyulaştı iki gün böyle kaldı gebeyim şuan
haticenurrr Deletedmom_85 yarın eger silinmeye baslamıs olursa olmus kabul edilecek sanırım değil mi?
Deletedmom_85 haticenurrr yok yarın ikisi de kop koyu olacak canım. Yarın olur diye tahmin ediyorum. Kop koyu olacak Sonra ki yaptığın testlerde silik olunca çatlamış oluyo. Değerlendir muhakkak bugün yarın
Deletedmom_85 haticenurrr Buda benim testlerim örnek olsun ayın ikisinde ikisi de aynı koyulukta görüyor musun? Sonra silikleşmiş Hemen silikleşmeye bilir. 1-2 gün çift çizgi kalabilir önemli değil aklın takılmasın. Muhakkak silik göreceksin teste devam et
haticenurrr Deletedmom_85 tamam canım çok tesekkür ederim uygulama yüzünden o kadar yanlıs zamanları değerlendiriyor musum ki iyi ki almısım bu testleri🙈
Deletedmom_85 haticenurrr evet gerçekten testler daha doğru. Belki onca insan, takvime göre değerlendiriyor ama hep kaçırıyor işte kim bilir 🤦❤️