Haticeask Kızlar 32 haftalık gebeyim göğüs uçlarım kendimi bildim bileli hep çatlak şuan krem sürmeye başladım ama düzelir mi bilmiyorum emzirme açısından bir sıkıntı olur mu? Benim gibi bu durumu yaşayan var mı?
Eslem_1 Haticeask benim de öyle süt nasıl gelecek o çatlaklardan bilmiyorum kabuk bağlamış gibi..göğüs kremi aldım ona başlayacağım belki tesir eder
nurnur13 Haticeask çatlak dediğiniz şey süt delikleri, herkesin öyle, pürüzsüz değil yani. O deliklerden süt gelecek işte
Haticeask Eslem_1 biran önce başlayın bence birde ayva çekirdeğini krem hale getiriyorlar evde onun jeli de çok iyi geliyormuş
Haticeask nurnur13 annemde böyle değil ama bilmiyorum bence herkeste aynı değil meme ucundan bahsediyorum bu arada