Nu_r yani ilk 0-3 ay dönemi çok hızlı geçiyor herkes çok alma diyecektir ama 3.gebeliğim ve meseka 2.bebeğim çok kusan bir bebekti günde 4-5 kez üstünü değiştirmek zorunsa kalıyordum bunu göz önünde bulundurarak ve kuruma süresini düşünerek almalısınız bence benim doğum ağustos başı 7 tane alt üst takımı var 3 tulumu var 7 atleti var 10 a yakın patikli altı var sadece bundan ibaret büyük şeyler hiç almadım çünkü mesela oğlumda 6 ay yerine 9 ay giydirmek zorunda kalmıştım olmuyodu ve çoğu kıyafet ziyan oldu kızımdada şuan 15 aylık hala 9 ay kıyafet giyiyor o bile büyük oluyor düşünün bu yüzden zamana bırakıcam kendi gelişimine göre alıcam büyükleri