Tubailhan 31+6 hamileyim . 2-3 gündür aşırı derecede halsizliğim var bu haftalardayken benim gibi halsizlik yaşayan var mı acaba?
mucizemizibekliyoruzz Tubailhan canım 30. Haftaya giriyoruz bende de var bence hava mevsim geçişleri de etkiliyor ama zaten normal halsizlik yorulmak. Bol bol istirahat et. Ama çok aşırı derecedeyse kanınızı bi ölçtürün