Canım 16. Haftaya kadar kilo vermek sorun olmuyor. Hatta kilolu olanlar diyet falan yapabiliyor müsaade ediyor doktorlar. Önemli olan 16 dan sonra kalori kısıtlaması yapmamak. Sen zaten kısıtlama yapmiyormussun yediğin halde veriyormussun o ayrı ama şu an kilo vermek sorun değil bebeğin için. Herkesin metabolizması farklıdır. Ben de vermiştim 6 kg olmasa da 3 kg yakın vermiştim 48e falan düşmüştüm. 16 haftadan sonra hızlı bir kilo alim sürecine girdim. Genelde 2. Trimestera girdikten sonra alınmaya başlıyor.