Selam hanimlar biz bugün 21+6 olduk şükür yarin yeni bir haftaya merhaba diyeceğiz, Benimle ayni haftada olanlar nerdensiniz nasil geciyor havalar nasil ben ankaradayim hava cok sicak ve bunaltici benim gibi tansiyon riski tasiyan arkadaşlar disari cikmamanizi tavsiye ederim ayrıca kisaca boyle bizde 🤗🤗