Merhabalar kızlar. Allahım izin verirse yarın sabah doğumum var. Oğlumu kucağıma almak işin artık saatleri sayıyorum. Bu 2.gebeliğim o kadar heyecanlıyım stresli sıkıntılı bir hamilelik geçirdim ki hep içimde bir korkuyla geçti aylar. Çünkü ilk bebeğimi 32 haftalık anne karnında kaybettim. O ameliyat masasında yanıma koyduklarında gözlerini açsın diye öyle dualar etmiştim ki ama tabiki olmadı. İnşallah yarın bu anıları silip yerine yenilerini ekleyebilirim. Sizlerden bana çok dua etmenizi istiyorum. Allahım kimseye evlat acısı yaşatmasın. Yarın benim gibi doğuma girecek olan herkese rabbim kolaylıklar versin. Sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza inşallah.