Kubraamer Merhaba arkadaşlar 5 haftalık gebeyim 2 yada 3 haftalık gebeyken bilmeyerek bekunis içtim acaba aranızda içen var mı bebeğime bi zararı olur mu bilgilendirirseniz çok mutlu olurum🙈
Vera09 Kubraamer bana 20.haftada doktorum verdi ama ilk üç aylık dönemde bilmiyorum. Yine de çok erken olduğu için bişey olacağını sanmıyorum korkmayın doktorunuza söylersiniz.
Asel_im Kubraamer doktoruna danışmalısın kesinlikle çünkü bizler ilaçların içeriğini bilmediğimiz için hamilelikte zararı var mıdır yok mudur onu da bilemeyiz. Doktora ulaşımın yoksa en azından eczacıya sormalısın
Portakalkabugu1453 Kubraamer bende ilk hamilelğimde bir kere içmiştim ama doktorum bi kere içmekten bişi olmaz bi daha sakın içme demişti
Asel_im Kubraamer annelik içgüdüsü hamileyken başlar canım o yüzden endişeleniriz en ufak şeylere bile inşallah bir şey olmaz Allah’ın izniyle
mercimekmi Kubraamer bekunis bağırsak hareketlerini hızlandırdığı ve rahmin hareket etmesini sağladığı için yani düşük tehlikesine sebep olabilir diye önerilmiyor ama şimdiye kadar bir şey olmadıysa daha da olmaz diye düşünüyorum
Deletedmom70006 Sorun olmaz canım bebeğin kan dolaşımının ve gelişiminin o haftalarda seninle bir ilgisi yok. O yüzden etkilenmez. Önemli olan 1 aydan sonra yani gebeliği öğrendikten sonra bilinçsiz ilaç kullanmamak.
Kubraamer Deletedmom70006 ay inşallah sonra kullanmadım zaten ama öncesinde kullanınca içime kurt bi düştü
[silindi] Kubraamer gebelik kategorisi b olan bi ilaç içiniz rahat olsun zaten üstünden zaman geçmiş. Gebelik öğrenilene kadar kullanılan ilaçların bir zararı olmayacağını söylüyorlar
Asima Kubraamer ben ilk üç ay kullandım doktorum verdi hamilelikten kaynaklı bağırsak tembelliği oluşmuştu kullanılabiliyor demek ki doktor verdiğine göre 🙂
Kubraamer Asima ay nasıl içimi rahatlattınız demekki kullanılıyor en azından bir zararı yok 🙈🙈 teşekkür ederiiiiim 🥰
hulya_6363 Kubraamer ben hamileliğin başından beri ara ara kullanıyorum çünkü çok mecbur kalıyordum b grubunda olduğu için çok bir sorun olacağını sanmıyorum ama. Çok kabizsaniz magnezyum kullanın çok iyi geliyor
Kubraamer hulya_6363 bi doktorumla konuşacağım kabızlık problemini ama o dönem beslenme düzenimden dolayı kabız olup almıştım ilaçtan oyüzden